Sociální sítě a marketing


Sociální sítě už jsou dnes nezbytnou součástí našeho světa. Vděčíme jim za to, že spolu můžeme vzájemně komunikovat na dálku a udržovat se v kontaktu s okolním, i velmi vzdáleným světem. V posledních letech se hodně probírala otázka marketingu ve spojitosti se sociálními sítěmi. Vzhledem k tomu, kolik milióny uživatelů denně tráví času na sociálních sítích, se tyto sítě jeví jako vynikající prostředek k tomu, aby zde jednotlivé firmy, značky a poskytovatelé služeb rozjížděli svou marketingovou kampaň. Prostřednictvím sociálních sítí můžete o sobě dát vědět doslova celému světu.

sociální média

To, jak vystupujete na sociálních sítí, do jisté míry ovlivňuje reputaci vaší značky. Můžete si zde budovat velmi silnou základnu fanoušků vaší značky. Na druhu stranu musíte také počítat s tím, že pokud jste natolik viditelní, budete mít co dočinění i s lidmi, kteří se nebudou vyjádřit negativní názor k vaší práci.

Právě zpětná vazba je ale jednou z největších výhod sociálních sítí. Máte jedinečnou možnost komunikovat se svými zákazníky přímo, v poněkud neformálnějším prostředí a získávat od nich upřímné názory. Na sociálních sítích se může svobodně vyjádřit naprosto každý, samozřejmě, pokud je to v mezích slušného chování.

sociální sítě

Pokud se prezentujete na sociálních sítích, dnes už můžeme říct, že máte nespornou výhodu oproti těm firmám, které to nedělají. Zkrátka je vás víc vidět, a více o vás slyšet.

Sociální sítě navíc pracují na promyšleném algoritmu. Pokud si zde platíte reklamu, je velmi pravděpodobné, že se bude zobrazovat právě těm uživatelům, které algoritmus určil jako potencionální zákazníky, kteří by mohli mít zájem o vaše produkty. A takto cílená reklama je pro firmy v dnešní době takřka k nezaplacení.

Pokud ještě nejste na sociálních sítích, rychle svou chybu napravte, a začněte zde budovat marketingovou strategii.